جام ملتهای اروپا یا یورو 2016 که هر چهار سال یکبار برگزار می شود طرفداران زیادی را در تمام دنیا دارد. حواشی این مسابقات برای دنبال کنندگان آن بسیار جذاب است اما بهدلیل محدودیتهایی که صدا و سیما با آن روبروست توانایی پخش این مسابقات هیجان انگیز را نداشت. به همین دلیل با در نظر گرفتن نیاز مخاطبین، آپارات بستر مناسبی برای پخش این حواشی جذاب بود و تیم استودپلاس با طراحی آرتورک این کمپین و ایده پردازی و اجرای آن به این امر دست یافت.
لازم به ذکر است که در این برنامه جایگاه اختصاصی آپارات در کنار جایگاه بازیکنان، نزدیک بودن آپارات به یورو ۲۰۱۶ را به مخاطبین نشان میدهد.