خلاقیت تخصص ماست

بخشی از خدمات

در جهان امروز سرمایه گذاری در نام تجاری پایه و اساسی برای موفقیت کسب و کارهاست. زیرا که ما بر اساس تجارب مختلفی که بواسطه مشتریانمان در صنایع و خدمات گوناگون داشتیم به این باور رسیدیم که بزودی زمانی خواهد رسید که مفهوم تبلیغات و بازاریابی منسوخ شده و مفهوم تثبیت نام تجاری جایگزین خواهد شد، و اگر ما قادر به خلق نام تجاری با نفوذی باشیم در این صورت از جریان بازاریابی با نفوذ و موثری بهرمند خواهیم شد.مهمترین ارزش تیم جوان استودیو پلاس تعهد به خلاقیت است و این تیم جوان برای پای بندی به تعهد خود و دیدن موفقیت هر پروژه تلاش زیادی میکند و زمان زیادی را به هر پروژه اختصاص میدهد. این همان تداعیاتی است که از نام استودیوپلاس به ذهن مشتریان ما می آید. ما بسیار خوشحالیم که مشتریان ما همواره چیزی فراتر از آنچه را که در ذهن داشتند از استراتژی ها  و ایده های ما دریافت  دریافت میکنند و این عاملی است که مشتریان استودیوپلاس را در دسته مشتریان خرسند قرار میدهد.

1.

هویت برند

  • کتاب برند
  • تعریف ارزش های اصلی برند
  • ماهیت و هویت برند
  • چشم انداز برند
  • ویژگی‌ها و شخصیت برند
  • نام گذاری ، تگ لاین و شعار برند
  • جایگاه سازی برند
  • مزایای برند
2.

هویت بصری

  • طراحی لوگو و لوگو تایپ
  • طراحی فونت سازمانی
  • طراحی ست اداری
  • طراحی وب سایت
  • طراحی بنر های اینترنتی
  • طراحی اپلیکیشن
  • کاتالوگ- بروشور
  • بسته بندی
  • گزارش سالیانه
  • گرافیک محیطی
  • هدایای خلاقانه
3.

مارکتینگ

  • طراحی کمپین‌های تبلیغاتی
  • مدیریت سرمایه گذاری رسانه‌ها
  • مدیریت سرمایه گذاری داده ها
  • بازاریابی رابطه مند
  • بازاریابی دیجیتال
  • ایونت ها و نمایشگاه
  • فعالیت های روابط عمومی
4.

تولید محتوا

  • كپي رايتينگ
  • موشن گرافی
  • تبلیغات ویدئویی
  • محتوای ویدئویی
  • محتوای شبکه های اجتماعی
  • عکاسی
  • تصویر سازی

فرآیند کار ما

ما برای مردم طراحی میکنم نه برای طراحان

۱. تحقیق و بررسی

در مرحله اول تحقیق، بررسی و جمع‌آوری اطلاعات در خصوص هر پروژه باعث میشود بتوانیم درک صحیحی از بریف دریافت شده و مشکل بازاریابی هر پروژه داشته باشیم.

۲- استراتژی

بر اساس حقایق بدست آمده از مرحله اول کانسپت و استراتژی تدوین شده توسط تیم بازاریابی وارد اتاق فکر میشود.

۳- اتاق فکر

طی برگزاری جلسات BRAINSTORMING مختلف تیم خلاقه استودیوپلاس به ایده‌های مناسب هر پروژه در رسانه‌های مختلف فکر میکنند. سپس در مرحله بعد ایده‌ها توسط مدیر هنری و مدیر بازاریابی غربال شده و ایده‌هایی که پتانسیل اجرایی دارند انتخاب میشوند.

۴. برنامه ریزی

در این مرحله برنامه ریزی برای اجرا، تولید و طراحی توسط تیم اجرایی انجام میشود. پس از تایید ابتدایی مشتری دمویی از فعالیت‌های مختلف صورت میگیرد و در جلسات فوکس گروپ اجرا شده و پس از دریافت بازخورد‌ها ادیت ها انجام میشود.

۵ . ارائه

در مرحله آخر فایل نهایی که شامل تمامی طراحی‌ها، سناریو ها و ایده هاست آماده ارائه به مشتری است.