به بهانه آغاز سال نو

سال ۱۳۹۶ مانند سال های پیش نام یک حیوان را در کنار خود دارد، خروس ! خروس نشانه ای از سپیده دم و بیداری، پیروزی و موفقیت است. شخصیت مغرور، مقاوم و سرسخت خروس را تبدیل به نشانه ای خاص برای استفاده در نشان های تجاری و انواع کسب و کارها کرده است. خروس جایگاه ویژه ای در تاریخچه هنر دارد. در بسیاری از نقش های قدیمی و مسیحی خروس نقش به سزایی را ایفا می کند. در هنر مسیحیت خروس نماد تعصب است. قدیمی ترین تصویر از خروس مربوط به ۴۰۰ سال قبل از میلاد مسیح است. در نقاشی های قرن ۱۶ همزمان با پیچیده و دراماتیک شدن هنر، خروس نماد انرژی و فعالیت به شمار می رفت. خروسها طلوع را اطلاع می دهند، طلوع خورشید یک روز خوب و پر از فعالیت را نوید می دهد، خروس به خاطر رنگ های متنوع پرهایش، قدرت و نشاط نمادی است که به محض استفاده در تصاویر چشم ها را خیره خواهد کرد. استودیو پلاس همزمان با شروع سال ۹۶ و با توجه به اینکه خروس نماد پیروزی و موفقیت است هدیه سال نو خود را طراحی کرد. هدیه شامل یک بشقاب تزیینی و کاملا دست ساز است که نماد سال ۹۶ یعنی خروس روی آن نقاشی شده است، بسته بندی هدیه از پارچه و چرم ساخته شده است که ضمن دست دوز بودن کاملا لوکس طراحی شده است که اصالت هدیه را حفظ می کند. اسامی تمامی کسانی که هدیه برای آنها ارسال می شود در پشت بشقاب با قلم مو نقاشی شده است، استودیو پلاس امیدوار است که سال ۹۶ برای تمامی همکاران و مشتریانش سالی پر از نشاط و موفقیت باشد.

کمپین شادی کوکاکولا

کمپین شادی کوکاکولا یک کمپین بازاریابی جهانی است کخ در نیمه اول سال 2009 بصورت گسترده و جهانی آغاز گردید. این کمپین توسط آژانس تبلیغاتی Wieden Kennedy در آمریکا طراحی و اجرا گردید. این کمپین در ابتدا در برنامه American Idol در 21 ژانویه 2000 شروع شد و به سرعت در بازارهای محلی گسترش یافت. فعالیت های ارتباطی برای این کمپین شامل تبلیغات در نقاط فروش(poin of sales)، پروموشن (promotion)، تبلیغات محیطی و چاپی( out door and print advertising) بود. همچنین موسیقی نقش بسیار مهمی در این کمپین داشت. هدف این کمپین افزایش فروش کوکاکولا بود و قصد داشت نام تجاری خود را با لحظات شاد مخاطبین ترکیب کند. مخاطبین هدف این کمپین مصرف کنندگانی بودند که تمایل به استفاده از محصولات در دسترس را داشتند. Open happiness تگ لاین این کمپین بود و زمینه‌ای بود برای تعریف اسلوگان‌های بعدی این کمپین و اجرای آن در پلت فرم‌های مختلف برای فعالیت‌های یکپارچه بازاریابی کوکاکولا در سراسر دنیا